Privacystatement

Stichting Jasmijn hecht grote waarde aan de privacy van alle betrokkenen en behandelt alle ontvangen persoonsgegevens met de hoogste zorg en verantwoordelijkheid. Bij het verwerken van gegevens streven we naar oprechtheid, persoonlijke aandacht en transparantie, en we hebben altijd een langetermijnvisie voor ogen.

Ons doel als goede doelenorganisatie is niet alleen om op dit moment gezinnen blij te maken en te zegenen, maar ook om in de toekomst een blijvende positieve impact te hebben. Daarom waarborgen we dat we de gegevens op een veilige en vertrouwelijke manier verwerken en dat we voldoen aan de geldende privacywetgeving.

Mochten jullie nog vragen hebben over ons privacybeleid of de verwerking van persoonsgegevens, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om jullie vragen te beantwoorden en eventuele zorgen weg te nemen.

Voor de volledige informatie verwijzen we jullie naar het onderstaande document.

Contactgegevens voor jullie vragen:

Verantwoordelijke voor de verwerking van jullie gegevens:

Stichting Jasmijn

Juliana van Stolbergstraat 32

5307 HJ Poederoijen

Mocht je na het lezen van deze privacyverklaring nog vragen hebben of een verzoek willen indienen met betrekking tot een of meer van je rechten, neem dan gerust contact met ons op via info@stichting-jasmijn.nl.